h1

Spectru

Iunie 6, 2010

ascult Helios – Bless This Morning Year

respiraţii işi fac loc printre cuvinte de bumbac
vorbeşti în vis cu păsări colibri
eu stau aici şi te privesc prin întuneric şi oboseală
îţi trimit gânduri din grădini tropicale
cum norii trimit ploi somnoroase către flori
în zilele noastre calde

dormi în continuare

vom aşeza în dimineaţa ce stă să înflorească
ceştile de cafea pe masa perfecţiunii
am format împreună o casă din două cărţi
cu muchii degradate şi coperţi vechi, groase
am zugrăvit sonate, am desenat pereţii cu genele
am vopsit regrete şi minciuni
apoi le-am folosit ca obiecte decorative

ascultă şi aleargă după cântecul acestei clipe
e zgomotul produs de claviaturi smulse din piane
în fuziunea lui cu adierea sonoră a pădurilor

trăiesc între insomnie şi zori ca un gândac negru

Lasă un răspuns

