h1

Evantai

Septembrie 23, 2010

Încep să construiesc o regulă…

am furat trusa de supravieţuire
a unui copil adormit
sunt un nebun care nu îşi permite creioane,
foarfecă pentru decupat şi lipici

vreau să fixez anxietatea pe hârtie
într-un singur punct
de care să atârne triunghiuri ascuţite
precum autismul sau schizofrenia

am nevoie de sentimente pliabile
mă străduiesc de mic să conturez
delimitările unui traseu prin briză şi parfum
răcoros ca noaptea unei veri sfârşite

îmi lipseşte aerul,
n-am ştiut că trebuie să-mi împăturesc
inspiraţiile. mă sprjin de teamă, pe teamă

One comment

  1. Am retrăit momente, multumesc.(Ai mail, aştept păreri.)



Lasă un răspuns

